§1
Określenie właściciela serwisu
Właścicielem Serwisu jest:
Łukasz Pienkowski Candoit
z siedzibą przy ul. Nad Potokiem 25/6, 30-830 Kraków
NIP: 6792892447
REGON: 120799007
Tel. +48 508262260
E-mail: info@candoit.pl
§2
Definicje
- Regulamin – niniejszy regulamin.
- Organizator - organizatorem szkoleń, (dalej: "szkoleń") jest Łukasz Pienkowski Candoit z siedzibą przy Nad Potokiem 25/6, 30-830 Kraków.
- Uczestnik - osoba fizyczna zainteresowana udziałem w szkoleniu, bądź biorąca udział w szkoleniu otwartym, która zawiera lub zamierza zawrzeć z Organizatorem umowę świadczenia usług, bądź została skierowana na szkolenie przez Podmiot zgłaszający Uczestnika.
- Podmiot zgłaszający Uczestnika – podmiot, który zawarł lub zamierza zawrzeć z Organizatorem umowę świadczenia usług, obejmującą przeprowadzenie szkolenia dla Uczestników.
- Konsument – Uczestnik będący osobą fizyczną, który zawiera lub zamierza zawrzeć z Organizatorem umowę świadczenia usług, niezwiązaną bezpośrednio z jej/jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Administrator - administratorem danych osobowych Uczestników szkoleń jest Organizator. Polityka prywatności stanowi załącznik niniejszego Regulaminu.
- RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
§3
Postanowienia ogólne
- Organizator oświadcza, iż prowadzi szkolenia z zakresu dietetyki oraz żywienia.
- Organizator realizuje szkolenia w zakresie, terminach i miejscu opisanych na stronie internetowej Organizatora.
- Organizator oświadcza, iż posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prowadzenie szkoleń w zakresie opisanym w ust. 1 niniejszego paragrafu.
§4
Warunki uczestnictwa
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest zgłoszenie udziału Uczestnika poprzez wypełnienie odpowiednich formularzy interaktywnych dostępnych na stronach internetowych Organizatora oraz dokonanie wpłaty w wysokości określonej na stronie internetowej.
- Wpłaty za szkolenie należy dokonać na rachunek bankowy Organizatora lub poprzez płatności elektronicznej obsługiwane przez Diacom24 sp. z o.o. nie później niż 7 dni po zgłoszeniu Uczestnika oraz nie później niż jeden dzień roboczy przed rozpoczęciem szkolenia. Za dzień spełnienia świadczenia uważa się dzień uznania rachunku bankowego Organizatora.
- W przypadku niedokonania wpłaty w terminie, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu, uważa się, iż Uczestnik lub Podmiot zgłaszający Uczestnika dokonał rezygnacji ze szkolenia.
§5
Odwołanie oraz zmiana miejsca szkolenia
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia w terminie do 4 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, w szczególności, w sytuacji braku minimalnej liczby Uczestników lub nieprzewidzianych zdarzeń losowych, bądź innych zdarzeń niezależnych od Organizatora.
- W przypadku odwołania szkolenia wniesione płatności za udział osób w szkoleniu zostaną w całości zwrócone na rachunki bankowe, z których zostały wpłacone w terminie do 7 dni od dnia odwołania szkolenia, chyba że Organizator uzgodni inny termin szkolenia z zawierającym umowę - Uczestnikiem lub Podmiotem zgłaszający Uczestnika.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia w obrębie miejscowości, w której odbywa się szkolenie, nie później niż do 4 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia.
- Informacja o zmianie miejsca szkolenia lub jego odwołaniu zostanie przesłana na adres poczty elektronicznej podany w formularzu lub zostanie przekazana przez Organizatora telefonicznie Uczestnikowi lub osobie reprezentującej Podmiot zgłaszający Uczestnika, która wypełniła formularz rejestracji online.
§6
Rezygnacja ze szkolenia przez uczestnika
- Uczestnikowi i Podmiotowi zgłaszającemu Uczestnika przysługuje prawo rezygnacji z udziału w szkoleniu, na zasadach określonych w niniejszym paragrafie.
- Rezygnacja z udziału Uczestnika w szkoleniu bez ponoszenia kosztów może odbyć się poprzez kontakt z Organizatorem w terminie nie późniejszym niż 4 dni robocze przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia.
- Rezygnacja z udziału Uczestnika w terminie krótszym niż 4 dni robocze przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia skutkuje obciążeniem zawierającego umowę - Uczestnika lub Podmiotu zgłaszającego Uczestnika w wysokości 50% kosztów uczestnictwa, w przypadku, gdy zawierający umowę - Uczestnik lub Podmiot zgłaszający Uczestnika, nie jest Konsumentem.
- W przypadku gdy zawierający umowę, Uczestnik lub Podmiot zgłaszający Uczestnika - jest Konsumentem, rezygnacja o której mowa w zdaniu poprzedzającym, może skutkować obciążeniem na zasadach ogólnych zawierającego umowę - Uczestnika lub Podmiotu zgłaszającego Uczestnika, kwotą związanej z rezygnacją, rzeczywistej straty poniesionej przez Organizatora.
§7
Procedura reklamacyjna.
- Organizator zobowiązany jest do przeprowadzenia Szkolenia zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa oraz Umową o świadczenie usług szkoleniowych. - Organizator ponosi odpowiedzialność wobec Uczestnika z tytułu rękojmi na podstawie
przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, jeżeli przeprowadzony
Szkolenie ma wadę. - W przypadku nieodbycia się szkolenia z winy Organizatora, Organizator jest zobowiązany do
zwrotu pieniędzy wpłaconych przez Uczestnika na poczet uczestnictwa w Szkoleniu. - Uczestnik może złożyć reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres
info@candoit.pl. W wiadomości, za pośrednictwem której składana jest reklamacja, powinien
zawrzeć swoje imię i nazwisko, dane kontaktowe, jakiego Szkolenia dotyczy reklamacja,
określić wady lub zastrzeżenie dotyczące realizacji Szkolenia oraz jakie żądanie (roszczenie)
zgłasza do Organizatora z tytułu wniesionej reklamacji.
Uczestnik zostanie powiadomiony o decyzji Organizatora w sprawie rozpatrzenia reklamacji
w terminie 14 dni od daty jej zgłoszenia. Decyzja Organizatora w sprawie rozpoznania
reklamacji zostanie przesłana Uczestnikowi na adres jego poczty elektronicznej. - W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z procedurą składania reklamacji
Uczestnik może skontaktować się z Organizatorem drogą telefoniczną lub mailową.
§8
Postanowienia końcowe
- Uczestnikowi szkolenia nie przysługuje prawo rejestrowania obrazu lub dźwięku w trakcie szkolenia, chyba że Organizator wyrazi uprzednią pisemną zgodę na rejestrację obrazu lub dźwięku.
- Uczestnik lub podmiot zgłaszający uczestnika wyraża zgodę na wystawianie faktur i rachunków przez Organizatora bez podpisu osoby uprawnionej do odbioru.