Skuteczna redukcja tkanki tłuszczowej – dieta, trening, suplementacja

Start: 08 lutego, 2020 10:00:00
Koniec: 08 lutego, 2020 17:00:00
Adres: Aleje Jerozolimskie 123A, Warszawa Golden Floor Plaza

Opis szkolenia

Dowiedz się jak skutecznie i bezpiecznie pozbyć się tkanki tłuszczowej i uzyskać estetyczną sylwetkę. Na jakich produktach oprzeć swoją dietę, ile razy dziennie jeść oraz jak trenować aby redukować wagę a nie wyniszczać swój organizm. Jak ułożyć plan dietetyczny aby nie chodzić głodnym podczas redukcji, osiągnąć i utrzymać zamierzoną wagę? Czy teorie mówiące o "nie jedzeniu po godz.18" oraz "złych tłuszczach" mają rację bytu?

 

Szkolenie prowadzi ikona kulturystyki, doświadczony trener, zawodnik i szkoleniowiec – Radek Słodkiewicz. Kurs przeznaczony jest zarówno dla osób początkujących, które chcą rozpocząć swoją walkę o zdrowie i wymarzoną sylwetkę oraz dla osób zaawansowanych (trenerów personalnych, zawodników) chcących uporządkować swoją wiedzę na temat zdrowej i skutecznej redukcji. Plan szkolenia oparty jest na wieloletnim doświadczeniu prowadzącego oraz wynikach najnowszych badań branżowych.

 

Sprawdź szczegółowy plan szkolenia w zakładce " Plan Szkolenia"

 

Dla każdego uczestnika certyfikat uczestnictwa, przerwy kawowe podczas trwania kursu oraz upominki od firmy "Fitness Authority"

 

 

Ucz się od najlepszych, tylko konkretna, praktyczna wiedza poparta wieloletnim doświadczeniem!

Dzień 1. 08 lutego, 2020, 10:00:00 - 17:00:00
  • a)jak prawidłowo wyliczyć zapotrzebowanie kaloryczne?
    b)na jakich produktach oprzeć swój plan dietetyczny?
    c)odpowiednia ilość poszczególnych makroelementów w diecie
    d) czy mniej znaczy lepiej? Ile posiłków w ciągu dnia?
    e)prawidłowa kompozycja posiłku na diecie redukcyjnej
    f)żywienie okołotreningowe w okresie redukcyjnym
    g)ile czasu powinien trwać nasz okres redukcyjny? chet meal – jak często?
    h)monitorowanie postępów – co ile się ważyć? jak często modyfikować swój plan dietetyczny?

  • a)jak prawidłowo zbudować trening na redukcję? Czy różni się on od treningu w okresie masowym?
    b)na których ćwiczeniach oprzeć swój plan treningowy?
    c)czy więcej znaczy lepiej? Ile razy w tygodniu trenować?
    d)trening cardio i interwały w okresie redukcyjnym
    e)rola regeneracji – jak poprawnie wpleść deloady w swój plan treningowy?
    f)periodyzacja w treningu siłowym – co ile modyfikować swój plan treningowy?


  • a)najskuteczniejsze suplementy wspomagające spalanie tkanki tłuszczowej
    b)suplementy wspomagające regenerację
    c)czy da się oszukać łaknienie? suplementy pomagające kontrolować uczucie głodu
    d)suplementacja w dni nietreningowe oraz okołotreningowa

Radek Słodkiewicz

Radek Słodkiewicz

Radek to żywa legenda kulturystyki. Jeden z najbardziej utytułowanych zawodników. Jego siłownia Słodkiewicz Gym&Fitness to swoista Mekka polskich sportów sylwetkowych. Z Radkiem mamy przyjemność współpracować od początku naszej działalności – 2015r. Mistrz prowadzi szkolenia z zakresu innowacyjnych technik i metod treningowych, budowania masy
mięśniowej oraz redukcji tkanki tłuszczowej, programowania treningowego oraz szeroko
pojętych zagadnień związanych z dietetyką. Wraz ze swoim bratem Tomkiem oraz Hubertem
Kulczyńskim stanowią jedyną w swoim rodzaju ekipę prowadzącą kursy na trenera personalnego oraz instruktora sportów siłowych. Radek to kopalnia wiedzy i nawet zaawansowani adepci sportów siłowych i sylwetkowych mogą wynieść wiele ciekawych informacji z prowadzonych przez niego szkoleń.

Nasza strona używa cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki Zamknij