Trening funkcjonalny - Kettebell & Systemy Podwieszane

Start: 24 lutego, 2018 09:00:00
Koniec: 24 lutego, 2018 15:00:00
Adres: Zakopiańska 72d, Kraków Crossfit 72d

Opis szkolenia

Trochę historii i faktów na temat kettli od prowadzącego 

 

Kettlebell to żeliwny odważnik kulisty z uchwytem o różnej wadze i różnych gabarytach W głównej linii ich waga rozpoczyna się od 8 kg i o kolejne 8 idzie w górę 8-16-24-32 itd.

Pierwsze wzmianki o odważnikach można spotkać w czasach XVII wieku w Rosji pod nazwą Girya, a wszystko to rozpoczęło się od podnoszenia, rzucania i żonglowania kulami… Odważniki od kilku wieków są stosowane przez rosyjskich sportowców oraz siły zbrojne do rozwoju siły i wydolności. Ich głównym zadaniem nie jest budowa muskulatury lecz poprawa siły, aktywizacja jak największej grupy mięśni w trakcie ćwiczeń oraz poprawa funkcjonalności aparatu ruchu. Poprzez odpowiednią konfigurację treningu z odważnikami można poprawiać również inne zdolności motoryczne lub uzupełniać swoje treningi o dodatkowe elementy. Mimo dużych obciążeń balistycznych występujących podczas ćwiczeń trening nie należy do kontuzjogennych pod warunkiem stosowania poprawnej techniki z czym zapoznasz się podczas szkolenia 24.02.2018.

    1. Stosowanie taśm oraz kettlebell w kształtowaniu zdolności motorycznych, budowa, regulacje długości, metodyka treningu, progresje oraz regresje ćwiczeń.
    2. Budowa specjalistycznej rozgrzewki pod kątem treningu systemów podwieszanych
    3. Tworzenie jednostki treningowej w oparciu o systemy podwieszane wybranych zdolności motorycznych.
    4. Podsumowanie ćwiczeń systemów podwieszanych: prawidłowa technika, stopniowanie trudności, wariacje, podział ćwiczeń, analiza ruchu, najczęściej popełniane błędy, korygowanie ćwiczącego.
    5. Budowa specjalistycznej rozgrzewki pod katem treningu z Kettlebell.
    6. Tworzenie jednostki treningowej z Kettlebell dla wybranych zdolności motorycznych.
    7. Podsumowanie ćwiczeń z Kettlebell: prawidłowa technika, stopniowanie trudności, wariacje, podział ćwiczeń, analiza ruchu, najczęściej popełniane błędy, korygowanie ćwiczącego.
    8. Połączenia ćwiczeń z Kettlebell oraz systemów podwieszanych.
    9. Programowanie treningów indywidualnych oraz zajęć dla grup.
    10. Przykładowe jednostki treningowe (w tracie których, dla chętnych osób odbędzie się egzamin ze szkolenia).
Przemek Urbańczyk

Przemek Urbańczyk

Przemek prowadzi szkolenia z zakresu treningu funkcjonalnego, mobility, stretchingu. Dodatkowo w naszej ofercie znajdziecie kursy związane z treningiem Kettlebels oraz TRX. Prawdziwy pasjonat sportu, który na szkoleniach pragnie przekazać Wam całą swoją wiedzę, popartą wieloletnią praktyką pracy jako trener.

Nasza strona używa cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki Zamknij